sâmbătă, 3 decembrie 2011

Briose cu merisoare si portocale

Daca sunteti in cautarea unei retete dulci rapide si cu ingrediente putine (si pe deasupra si sanatoase) trebuie sa incercati neaparat  Briosele cu merisoare uscate si portocale.







Ingrediente pentru 12 briose:


250 gr faina
100 gr. merisoare uscate
200 gr. zahar
56 ml ulei 
1 ou
150 ml suc de porocale
coaja rasa de la o portocala
1/4 lingurita sare
1/4 lingurita praf de copt
1/4 lingurita bicarbonat de sodiu
zahar brun 


  • Fructele de merisor sunt asemanatoare, ca forma, afinelor, insa difera de acestea sub aspectul culorii: la inceput, de o nuanta albicioasa, ele devin treptat rosii.
  • la aceasta reteta se pot folosi fie merisoare uscate  intregi fie se pot felia (eu am avut gata feliate).

  • pentru inceput se pun merisoarele si sucul de portocale intr-o cratita si se incalzesc pe foc timp de 5 min.
  • intr-un bol se amesteca fania, zaharul, sarea, praful de copt si  bicarbonatul
  • intr-un alt bol se bate usor oul, se adauga coaja de portocala rasa, merisoarele si sucul de portocale (lasate putin sa se raceasca) si uleiul si se amesteca toate la un loc
  • peste ingredientele lichide se adauga treptat ingredientele uscate si se amesteca incet (dar nu prea mult) pana se obtine o compozitie omogena.

  • se toarna compozitia in formele de briose (umplute doar pe jumatate) se presara cu putin zahar brun pe deasupra si se dau la cuptor pentru 20-25 de min.

  • se lasa sa se raceasca...si se servesc



8 comentarii:

felis spunea...

wow... cat de bine arata!.. Dar si ce aparat foto bun ai!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata foarte bine,si sigur sunt bune.O seara buna sa ai.Daca-ti face placere poate ma vizitezi si tu.

Danutza spunea...

Arata foarte bine si cred ca au o aroma minunata! Parfum de sarbatori...la asta ma duc briosele tale cu gandul:)

TeoBucatar spunea...

Eu nu am merisoare si am facut cu ce am avut:(Cred ca sunt delicioase!

Emily spunea...

delicioase si foarte frumoase ;)
seara buna draga mea

Maria spunea...

YAMMY,YAMMY....Deosebite briosele!!!!Pupici:x

violette spunea...

Multumesc mult tuturor pt.aprecieri!

日月神教-向左使 spunea...

餐飲設備
製冰機
洗碗機
咖啡機
冷凍冷藏冰箱
蒸烤箱
關島婚禮
關島蜜月
花蓮民宿
彈簧床
床墊
獨立筒床墊
乳膠床墊
床墊工廠
產後護理之家
月子中心
坐月子中心
坐月子
月子餐