luni, 15 august 2011

Briose cu migdale si afine





...ceva simplu, rapid dar mai ales delicios... briose cu afine! 


Ingrediente:

80 gr. migdale (fara coaja)
220 gr. zahar
300 gr. faina
2 oua 
125 ml.ulei
125 ml lapte
2 linguri iaurt gras
1 lingurita esenta de migdale
1/2 lingurita bicarbonat de sodiu+ 1 lingura lapte
300 gr. afine


  • pentru inceput midgalele se macina intr-un robot impreuna cu 100 g. zahar, pana ce se obtine o faina fina.
  • faina de migdale obtinuta se amesteca apoi cu faina si cu restul de zahar.
  • ouale, laptele, uleiul, iaurtul si bicarbonatul stins in lapte se amesteca toate la un loc.
  • la ingredientele lichide se amesteca treptat ingredientele uscate, amestecand bine pana se incorporeaza faina.
  • la final se adauga si afinele (pe care eu le-am amestecat inainte cu putin zahar, iar apoi le-am adaugat in compozitie)


  •  se pune compozitia in forma de briose, se presara putin zahar deasupra si se coc timp de 25-30 de min. Mie mi-au iesit 12 briose mari si 6 briose mai micute:)




  • o bunatate de briose...pufoase si aromate...the best muffins ever:), pe bune!



8 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Nu ne-am "vazut" demult!Grozave briose!Pupici:)

Danutza spunea...

Arata minunat! Si combinatia migdale si afine e supeer!

violette spunea...

Teo, Danutza- multumesc...si ma bucur mult ca ca va plac briosele mele:)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

cred ca azi mai fac si eu niste briose. ma simt insitgata :))

Liana10 spunea...

Ce pufosenie de briose...perfecte! pupici

fotograf nunta narcisa spunea...

cu siguranta vor placea oricui!arata delicios!

Antonina spunea...

Mi-ai facut pofta!! si cand ma gandesc ca am niste hartiute superbe pentru briose... deja iau drumul spre bucatarie!!

日月神教-向左使 spunea...

餐飲設備
製冰機
洗碗機
咖啡機
冷凍冷藏冰箱
蒸烤箱
關島婚禮
關島蜜月
花蓮民宿
彈簧床
床墊
獨立筒床墊
乳膠床墊
床墊工廠
產後護理之家
月子中心
坐月子中心
坐月子
月子餐