miercuri, 6 iulie 2011

Mancare de fasole pastai



Mancare de fasole pastai...sau fasole scazuta cum i se zice aici in Ardeal. O mancare rapida si gustoasa...fara carne:)


Pentru aceasta mancarica e nevoie de  aprox. 1 kg. fasole pastai, 1 morcov, 1 telina mica, 2 cepe verzi, 2 ardei , 2 rosii, 2 catei de usturoi, 3-4 ling. bulion, 1/2 lingurita boia dulce, sare si piper dupa gust, patrunjel verde tocat.






 Se pune o cratita cu putin ulei la incins, se adauga ceapa taiata julien (si cozile verzi), morcovul taiat rondele, telina si ardeiul taiate felii, rosiile taiate cubulete. Se calesc putin legumele, se adauga boiaua, se amesteca bine iar apoi se adauga pastaile (spalate si taiate bucati), se adauga apa cat sa treaca peste pastai, sare si piper si se lasa sa fiarba circa 30-35 de min. Cand mancare e aproape gata se pune usturoiul taiat rondele, bulionul, patrunjelul tocat si se mai lasa pe foc cam 10-15 min.(daca mai e nevoie se mai adauga condimente).

Se serveste cu o salata de rosii...sau asa simpla...oricum e foarte buna!

11 comentarii:

sarah spunea...

n-am mai mancat fasole verde de pe vremea cand eram in Romania.in Moldova se mananca cu mujdei de usturoi :)) deci no kissing dupa masa.oricum arata grozav!pupicei

TeoBucatar spunea...

O mancarica foarte buna si foarte sanatoasa!

violette spunea...

@Sarah- mersi mult, cu mujdei de usturoi nu am incercat!pupici!
@Teo- mersi de vizta!

Bucate Apetisante spunea...

Foarte buna papica! Buna rau!
Imi plac si bolurile. :)

Adela Zilahi spunea...

Arata tare bine, azi am adunat o mana buna de fasole pastai acu stiu ce trebuie sa fac cu ea. Te asteapta un premiu la mine. te pup!

violette spunea...

@Bucate apetisante- mersi de vizita si de aprecieri;
@Adela-mersi de premiu!pupici!

Antonina spunea...

cred ca cateva luni de cand n-am mai mancat fasole pastai.. dar taare mult imi plac !! si-mi place vasul ala foarte tare.. Vazusem prin piata acum 2 saptamani.. cineva de prin Maramures le vindea... am stat vreo 10 minute sa ma uit la toate si am plecat cu mana goala :(( ca erau atat de frumoase, ca nu stiam pe care sa-l aleg.. si am zis mai bine nici unul :(( a doua zi .. ofc n-am mai gasit nimic.. Pupici

Dana Mariette spunea...

imi place mancarea de "pastai",chiar foarte mult!

Rosita Vargas spunea...

QUE RICO PLATO ME HA ENCANTADO MUCHO,SE VE MUY LINDO,ABRAZOS GRANDES.

Oana Birceanu spunea...

Am incercat-o si eu si a fost delicioasa! Mersi mult ca ai postat reteta! Te pup

日月神教-向左使 spunea...

餐飲設備
製冰機
洗碗機
咖啡機
冷凍冷藏冰箱
蒸烤箱
關島婚禮
關島蜜月
花蓮民宿
彈簧床
床墊
獨立筒床墊
乳膠床墊
床墊工廠
產後護理之家
月子中心
坐月子中心
坐月子
月子餐